Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 08:42:50 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08544 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Kalda tee 26, Tartu maakond, Tartu 
linn, Kalda tee 26, Tartu maakond, Tartu linn, Anne tänav T71 // Kalda tee 
13 // 24a // T13, Tartu maakond, Tartu linn, Anne tänav T71 // Kalda tee 22 
// 24a, Tartu maakond, Tartu linn, Anne tänav T71 // Kalda tee 22 // 24a // 
26 (Elu- ja ärihoone, Elektriautode laadimispunkt, Sademeveekanalisatsiooni 
torustik, Reoveekanalisatsioonitorustik, Kaugküttetorustik) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Elu- ja ärihoone püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27219331>  (menetlus nr: 
446998), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 06.01.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (KAIDI PINTMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister